23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netto vil konkurrere på kød

Netto vil snuppe omsætning fra sine konkurrenter i detailhandlen samt landets slagtere ved blandt andet at tilbyde "mørhedsgaranti" på sine bøffer.

Der loves møre bøffer til kunderne hver dag. Det skriver Berlingske.

- Det er ingen hemmelighed, at vi gerne vil tage noget omsætning på kødmarkedet fra både supermarkeder og andre discountkæder. Vi har en ambition om at få fat i mere af kødsalget særligt op til weekenden, siger Nettos salgsdirektør Michael Jensen.

Lever Netto ikke op til sit løfte, kan kunden få pengene tilbage eller et nyt stykke kød.

- Han skal blot have bonen med og fortælle os, hvad der var galt med bøffen, siger Michael Jensen.

Ligesom konkurrenterne på discountmarkedet har Netto i årevis solgt for lidt kød i forhold til deres markedsandele af dagligvarer, og garantien er derfor central i den offensiv, som Netto lancerer i disse uger for at øge salget af kød.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web01